Vinterpromenad och bananpaj

I dag fick jag äntligen min efterlängtade vinterpromenad. Kallt var det men på ett friskt och sunt sätt. Det var bara att klä på sig skidkläder, en stor halsduk och fodrade stövlar och traska i väg. Eftersom jag varit så hurtig och behövde äta upp de förbrända kalorierna så unnade jag mig en hembakad bananpaj med alldeles för mycket smör i. Mumsigt var det! Vore ju synd om jag blev alldeles för smal va så lite gott måste man ha emellanåt. Någon varm choklad med viskgrädde blev det dock inte. Någonstans får gränsen dras. Det bästa med denna dag förrutom att jag slappade och var alldeles ledig från jobb var att solen tittade fram och värmde min bleka vinterhy. Det kändes fantasiskt.


Lovely



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback