En bra början och ett jobbigt slut

Veckan började mycket bra och jag hade massor av energi och det var kul att jobba. Hamnade på en spontan middag hemma hos Jempa och hennes familj och det var så klart lika trevligt som alltid. Deras två-åring levde rövare och var överallt samtidigt från golv till tak. Vi skulle busa och vi skulle sjunga och det var det ena och det andra. Slutet av veckan blev mindre bra för här sitter jag hemma i soffan och tycker synd om mig själv för att jag hastigt häromnatten drabbades av den omtalade vinterkräksjukan. Jag säger bara att detta önskar jag inte min värste fiende om jag nu skulle ha en sådan. Jag är matt i hela kroppen och har ingen aptit. Och jag som annars äter massor och gärna. Nu bli det buljong till middag och maraton-Tv-tittande. Har lärt mej massor av kanal 8:a dokumentärer. Det får jag väl se som det positiva i sjukdomssammanhanget.


Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback