Söndagsmys

Jag hade på mig morgonrocken halva söndagen och softade runt hemma innan jag skulle bege mig iväg till jobbet. Det känns verkligen lyxigt att bara glida runt och ta det piano. Efter jobbet var jag hemma hos Mr Trance för första gången. Han bor en bit från mig så det blev till att ut och åka lite me inte så farligt långt. En kväll full av samtal, pizza och en genomgång av hans onlinespel. Män tröttnar verkligen aldrig på sina lekar och leksaker. Det enda som förändras med åldern är storleken och priset. Från liten leksaksbil i plast o sandlådan till dyr sak i vuxen ålder. Bara de får leka blir de glada och gärna i grupp vilket blir ett extra plus. På det sättet är ju vi kvinnor så mycket enklare till vår natur. Vi behöver bara en kaffekopp och en stor käft full med en massa ord som vill komma ut när vi ska hänga.


Lovely -  Venus eller Mars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback