Pensionärerna och bäbisen

För nagra ar sedan spenderade Annika och jag mycket tid i Paris med fest och allt som hörde till. Nu har vi konstaterat att vi blivit gamla och trötta. Dock hävdar jag bestämt att vi inte är trista pa nagot sätt. Vad det handlar om är att man gjort allt detta med fest och inte tycker att det är lika spännande och kul längre. Därför blir det inget festande dessa dagar. Dessutom är ju Annika mamma nu till lille Lukas som blivit dryga tva manader. Han behöver all uppmärksamhet och jag assisterar sa mycket jag kan. Vi har varit ute pa vift med barnvagnen mest hela tiden och även i dag blir det en tur. Detta land är verkligen inte barnanpassat överhuvudtaget. Hela tiden far vi lyfta vagnen i alla trappor och av och pa taget. Helt galet. Det finna inga hissar nagonstans. Vältränande armar far man pa köpet och det är ju inga fel. Jag undrar verkligen hur handikappade och pensionärer med rullator tar sig fram. Antagligen gör dom väl inte det. Dom far stanna hemma eller sa. Stackars människor!


Lovely -  kommer anlända till Sverige med vältränade armar

Kommentarer
Postat av: Annika

hej hej nu har vi nyss haft en trevlig middag me grannarna. Kul me skrikande barn haha...

Citronkakan var go iallafall. Hoppas det inte regnar imorgon. Gonatt!!!

2008-09-05 @ 23:37:15
Postat av: Ramon

Hej Linda is good to have you here in Lululand ! Even if you're always sleeping :-)

Bonne nuit

2008-09-05 @ 23:42:37
Postat av: Annika

Gonatt Törnrosa sov inte i 100 ar bara... Det e en dag imorgon ocksa

2008-09-05 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback