Miss Swimness

Så har då Lovely kommit i gång med träningen igen. Jag som alltid tränat och rört på mig kom ur fas förra hösten då jag pluggade kvällskurs och jobbade heltid. Det var en kombination som gav utdelning i noll fritid. Det fanns inte heller någon tid över till träning tyvärr. Nu har jag alla fall införskaffat ett simkort och varit i väg på en premiärtur i bassängen. Simmade 1000 meter, bubblade i bubbelpoolen och bastade länge. Sedan kände jag mig som en ny människa. Och så ska det förbli. Mitt mål är att simma tre gånger i veckan. Det känns lagom som det så tjusigt heter på riktig svenska. Inte för mycket och inte för lite. Kanska kan bli en Miss Fitness! Eller, det kanske blir Miss Swimness? Ja, det ska jag satsa på. Absolut.


Lovely - simmar lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback