Less

I bland är man bara less utan att ha en anledning till att vara det. Så är det i dag. Jag längtade hem från jobbet. Ville hem och ta det lugnt, softa i soffan framför TV:n och bara vara. Jag har ingenting att klaga på och jag är tacksam för en hel rad saker. Jag har det alldeles för bra egentligen. Tänk så många som har det värre! Folk blir misshandlade, har inget att äta. Det är krig och terrorism i välden och barn torteras. Det finns mycket att räkna upp som är riktigt vidrigt, illa, orättvist och konstigt runt omkring oss. Men jag tycker att man ändå kan få vara lite less i bland. Trots att jag har det så bra. Jag längtar redan till en resa fast jag lyligen var i väg utanför Sveriges gräns. Komma bort och se något nytt.


Lovely - samlar på I-landsproblem

Kommentarer
Postat av: Helena

Hejje

Tänkte bara kolla om du jobbar på fredag

jag ska till MVC o tänkte titta förbi

om du jobbar

ska oxå handla lite.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback