Jag har syndat

Det går riktigt bra med min pågående detox. Jag följer anvisningarna noga och har bara gjort några små feltramp på vägen. Typ att köpa en hel låda baklava som innehåller massor av socker. Nu har jag tröttnat på den goda kakan så jag kommer säkert inte att vilja ha den på en längre tid vilket är bra så klart. I går köpte jag tyvärr en ostbågepåse. Det var så länge sedan jag åt detta underbart goda snack så jag var bara tvungen att äta lite sånt. Jag valde faktiskt den minsta påsen som fanns så det dövade det dåliga samvetet lite. Nu idag så tänker jag inte på det alls. Eftersom jag varit så duktig i övrigt så tycker jag att jag gott kunde unna mig lite onyttigheter.


Lovely - duktig för det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback