Höstrusk

Det känns ju som att det blev ett tvärt avslut på sommaren. Helst plötsligt kastade väderguden in oss i mitten av hösten. Han eller hon missade liksom den första delen som är så mysig. Då det är lite kyligt men solen lyser så man fortfarande kan sitta på en uteservering med en filt över knät. Men än finns det hopp. Hörde att det skall bli sol i helgen.Hoppas,hoppas! Jag vill gå höstpromenad med Orre och sedan sitta någonstans och ta en fika och spana på folk och snacka om livet. Tydligen blev det hur soligt som helst efter att jag åkt från Lux. Detta händer mig varje gång jag hälsar på hos Annika och Ramon. Vart de än bor så regnar det och är mulet  eller allmänt grått med uppehåll just när jag kommer och hälsar på. Och veckan innan och veckan efter så är solen där. Får väl flirta på allvar med väderguden nästa gång.


Lovely - vill ha myshöst, inte ruskhöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback