Fest och jobb och fest igen

I helgen var det fart och fläkt minsann. Jag var antingen på fest eller så var jag på jobbet. Det blev liksom varannan gång under två dagar. Först ut var det Engan som bjöd hem oss till henne och sambo M. Det bjöds på jättesmaskiga tapas och rödvin så man kan kalla det en spansk afton. Sedan var det Jen:s tur på lördagen. Hon har fyllt 30 nu och är med i kvinnor-30-plus-klubben. Det är en ära att få vara medlem där! Kycklingspett och nyttig sallad och skumpa blev det i hennes källarlya på lördag kväll. Jättekul att få se hur hon bor. Jättetrist att det tog en hel timme att komma hem. Jag och mitt sällskap hade verkligen otur med tajmingen i t-banan. Men så kan det gå. Jag klagar inte. Hem kom jag till slut. Kul med fest! Lustigt att alla skall fylla år på samma vecka. Det är verkligen något speciellt med september.


Lovely - fest å jobb fest å jobb fest å jobb.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback