Vänner är allt

Vad skulle man göra utan sina vänner? De är mina älsklingar och de fungerar som en familj. Vi umgås, vi skrattar och vi gråter tillsammans. Vi snackar, babblar och lyssnar och stöttar. Vi reser ihop, vi passar varandras barn och vi shoppar. Vi delar allt helt enkelt. Jag skulle aldrig välja bort mina vänner för de är så otroligt bra och jag behöver dem verkligen. Något jag har svårt fär är tjejer som struntar i sina vänner för att de inleder en ny relation, blir med pojkvän. Som jag brukar säga: killar kommer och går men vänskap består. Blir man av med sina vänner så blir man av med väldigt mycket. Och hur lätt är det att få nya vänner? Inte helt enkelt. För de vänner man har finns det bara ett exemplar av. Så utan vänner och med en krashad relation så står man där ensam. Och vem vill det?


Lovely - vänner är guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback