Syster Yster på ingång

I kväll kommer syrran hit från Bonnebro för att bo hos mig under helgen. Kalaskul! I morgon ska vi ha en fördrink här hemma hos mig och sedan gå ut och förhoppningsvis slå klackarna i taket. Alla män är bannlysta på min fördrink. Det är bara härliga kvinnor som kommer att vara här. Säkerligen kommer nog ämnet män att behandlas. Det brukar ju liksom bli så automatiskt. Undrar vad män snackar om på sina kvällar? Jag skulle vilja vara med någon gång och spionera på en killkväll i rent studiesyfte. Det skulle vara högst intressant. Höra vad de snackar om och se hur de beter sig. Vi tjejer snackar så klart om en hel rad ämnen och så blir det mycket skratt och flams. Nu ska jag käka middag och mysa med syrran.


Lovely - myskväll sitter aldrig fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback