Söndagsklubben

I söndags kom vi på en ny grej. Det började med att jag tog med Marre ut på en långpromenad runt på söder. Vi snackade och babblade på om allt och inget som vanligt. Sedan blev det en spontan middag hemma hos henne och Malle där även malles pojkvän var. Vi ala åt söndagsmiddag i hop som en familj och det var verkligen riktigt trevligt. Jag hoppas att vi fortsätter med detta som en tradition. Jag tror att vi har skapat en söndagsklubb. Det är ju så mycket bättre och högre trivselfaktor att äta tillsammans allihopa än att sitta utspridda i olika lyor på varsitt håll. När alla var mätta och belåtna så tog vi oss ett glas vin och en runda TP uppdelade i två lag. Jag var lycklig och uppspelt när jag kom hem efter denna mysiga afton. Så nu på söndag hoppas jag av vi alla samlas igen och lagar mat och har det bra.


Lovely - söndagsklubben är här för att stanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback