Skor, skor, skor!!

Har fått dille på skor denna månad. Jag vill shoppa alla jag ser. Ja, de som är snygga så klart. Hittills har det blivit ett par svarta och alldeles för höga stövletter så jag ser nästan ut som Bambi på hal is i dem med mina 180 över havet. Det blev även ett par läckra gröna pumps som jag sprang på bara så där. Thin och jag var ute på söder hela söndagen och där hittade vi en skobutik som var öppen till 18 och dit var vi tvungna att gå. Så klart kom vi båda ut med var sin påse, nöjda och belåtna. Farligt, farligt kul är det att shoppa skor! Och så enkelt att prova dem. Det är så skönt att slippa våndas i ett trångt provrum med både förnedrande spegel och ljus som avslöjar allt. Prova skor är ju enbart en trevlig upplevelse. Kan inte klaga. Inte alls. Vi hade druckit ett glas eftermiddagsvin på en uteservering precis innan också och det gjorde det hela lite extra kul sådär.


Lovely - diggar skodon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback