Shop, shop, shop

Ja, det finns ju alltid något att handla i denna stad. Är det inte något man behöver så är det något man bara måste ha i alla fall. Jag och syrran tog en shoppingtur i går. Fyndade superbra hårvårdsprodukter till mycket bra pris så nu ska mitt hår bli lika vackert som i en reklam. Allra minst. Inte för att det är så litet nu men det kan ju bli bättre. Roligaste tiden på året är ju absolut hösten. Det finns mycket som behöver fyllas på i garderoben och mycket som lockar i butikerna. Jag skulle kunna shoppa varje dag utan problem. Försökte hitta en schysst vinterjacka men det var inte det lättaste. Jag har mina krav. Den ska vara svart och varm men inte för bullig så att jag ser ut som en Michelinegubbe. Gärna figursydd och kvinnlig, inget för friluftsaktigt. Ja, säg gärna till om ni ser en jacka med detta utseende.


Lovely - ständigt shoppingsugen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback