Morgonrensning

Jag och Malle var ute på en lång pw i morse. Det var verkligen en skön start på dagen. Det blir desto trevligare att knata på tillsammans med en god vän att tjattra med. Vi snackar om allt, analyserar, diskuterar, lyssnar på varandra och kommenterar. Det är en trevlig start på dagen att rensa sina tankar redan på morgonen. Att dessutom få ut allt i friska luften istället för inomhus ger en annan känsla. Det är som att luften tar hand om alla ord och tankar som tas upp och blåser bort dem. I ett rum samlas energin och stannar. Tyvärr börjar det bli riktigt kallt nu så när jag kom hem frös jag och fick ta på mig en tjock tröja och mina skidbyxor (!!!) och dricka flera koppar hett te för att tina upp. Snart är nog vintern här. Men vackert är det fortfarande.


Lovely - traskar på trots kyla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback