Jag längtar!!

Ja, nu undrar ni säkert vad jag längtar efter. Jo det kan jag berätta att på fredag ska jag äntligen få träffa e hudläkare. Jag har efter en väntan på hela 16 månader nu till slut fått en tid. Jag gick till vårdvcentralen i juni förra året för att få hjälp med min problematiska hy. De skickade en remiss till Huddinge sjukhus och först nu har jag fått en tid men på ett annat ställe som är privat. Detta beror alltså på att vårdköerna är så otroligt långa. Jag är verkligen glad att jag har fått tiden och längtar tills fredag då jag förhoppningsvis får ett ordentligt svar på vad som hänt mitt ansikte. Detta är inte det minsta kul. Att inte veta varför jag får dessa utslag och vad som går att göra åt det hela är mycket irriterande. Men jag kommer antagligen att få svar på mina frågor och funderingar  när jag går till denna läkare. Förhoppningsvis!! Annars vet jag inte vad jag gör. Men det måste finnas svar.


Lovely - ser fram emot fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback