Hot Love

Detta är namnet på ett thé som jag fick av mina goda vänner Ange och Örten i måndags när vi hängde efter jobbet. Vi följde med Örten på ett gäng visningar runt om i Sofo och sedan blev det en fika med mycket skratt som vanligt. Vi har alltid kul när vi umgås. Det var den ena lilla ettan efter den andra som vi spanade in. När jag kom hem kändes min tvåa nära på som ett slott i jämförelse. Vad ett litet sovrum kan göra mycket. Själv är jag alldeles för bekväm  för att bo så trångt. Det var ok för några år sedan men inte nu. Kärleksthét var mycket gott och värmde senare på kvällen. Tacka vet jag bra vänner med ett varmt hjärta. Det värmer i höstmörkret.


Lovely - hett thé är alltid rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback