Höstpromenad

I dag var jag ute på en jättehärlig långpromenad med Lindis och lilla Alva. Solen sken, det var frisk luft men inte för kallt och alla vackra löv överallt gjorde oss så glada. Det blev mycket snack med mamma Lindis och mycket bus med lilla Alva. Var gång jag träffar Alva, vilket är nästan varje vecka, så har hon vuxit. Det är så kul att se hennes utveckling. Hon blir längre och längre och tyngre och tyngre. Jag bar henne en sträcka i dag men efter en kvart eller så blev det för mycket för mina armar. Gratis styrketräning! Det är ju inga fel. Det blev en lunch också men den var verkligen ingen höjdare. Man fick inte ens en Loka till maten, utan fick hålla till godo med kranvatten eller tråkig gul saft. Jag som inte dricker saft fick hålla till godo med vanligt kranvatten. Det kändes som höjden av snålhet. Hur mycket kostar en Loka att köpa in? Kan inte vara så dyrt. Lindis kycklingspett luktade konstigt så hon vågade inte äta upp. Min paj var ok. Men den var inte bakad på stället. Det var ju mindre bra. Nej, där kommer vi inte att käka igen. Kanske ta en kaffe på sin höjd.


Lovely - höstpromenad gör mig glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback