Fynda

Det är sällan jag ens orkar kasta en blick mot butikernas reor. Det brukar ju ändå mest vara skräp som inte passar ihop med de nya, snygga varorna som bortvräkes till kanonpriser. Nu under veckan gjorde jag dock ett riktigt klipp och fyndade hela fyra toppar för ca en femhundring. Och allt var inte bara svart. Min garderob består av 70% svarta plagg men nu blev det faktiskt även lite färg på de nya, tillkomna kläderna. Garderoben är nu så full så att den går knappt att fylla med mera nu. Då har jag ändå rensat bort det mesta jag inte använder. Saken är den att jag gjort en hel del inköp den senaste tiden så det fylls ju på med jämna mellanrum. Ett riktigt I-lands problem kan man säga.


Lovely - lider av platsbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback