Yoga i grupp

I går hade vi yoga på schemat på jobbet. Tanken bakom är att minska sjukfrånvaron och öka styrkan och smidigheten hos personalen. Själv tycker jag att detta var en utmärkt idé. Vi fick gå innan arbetstid och det var så otroligt skönt att börja dagen med bra övningar och få bort stelheten från stackars hårt arbetande muskler. Själv blev jag mycket peppad att börja med yoga igen. Jag var ju så duktig ett tag och gick både på yoga och pilates. Dags att ta upp träningen på allvar igen. Ja, förrutom mina promenader då. De finns ju så klart kvar. Nej, nu är min plan att börja simma och basta ett par gånger i veckan. Bra för både kropp och själ. 


Lovely - blivande motionssimmare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback