Ung i sinnet

I dag ska jag till naprapaten igen och justera min värkande rygg. detta att ha ont i kroppen är verkligen inget jag önskar ens min värste fiende. Om jag nu skulle ha någon. I skrivandes stund är jag alla fall lyckligt ovetandes om det finns någon därute. Men i all fall. Det är inte det minstra kul att ha en värkande rygg som vägrar att vara snäll och låta mig sova ordentligt om nätterna. Inte roligt alls. Men vi får hoppas att det snart är över. Kanske redan i dag efter denna behandling. Jag känner mig som hundra år gammal i kroppen vissa dagar men fortfarande ung i sinnet. Likt en pensionär alltså. De har ofta en konflikt mellan sitt ungdomliga inre och sitt åldriga yttre. Så nu har jag fått känna på lite pensionärskänningar. Att ha krämpor och vara seg  men inte föråldrad i själen. Intressant.


Lovely - alltid ung i sinnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback