Två dansanta inneboende

Under fem dagar har en av mina systrar och hennes kompis bott hos mig. De har vart här i Sthlm för att gå på auditions för olika dansutbildningar. Själv har jag lärt mig  grundpositionerna i ballet och det var inte det lättaste kan jag intyga. Bara jag påminner min syrra om detta så brister hon ut i ett kollosalt asgarv. Lillyster va så duktig så nu ska hon komma hit igen för en vidare gallring till Danshögskolan. Jag håller tummarna allt vad jag orkar för att min lilla snutta ska komma in. En dansant dröm kräver träning och tålamod men det är jag övertygad om att hon har. Lilla M. Varför jag säger Lilla M är för att hon är betydligt yngre än mig. Så är det. Det skiljer nämligen drugt elva år mellan oss. Nåväl, all lycka till Lilla M! Det kommer att gå bra och du kommer att trivas att bo i Sthlm. Jag lovar dig.

Och Helena, man kan visst som gravid äta sushi men du hår hålla dig till veggalternativen. De är mycket goda! Själv föredrar jag veggo och då tar jag omelett, avokado och tufo på bitarna. Testa!


Lovely - håller mig snarare till skrivandet än dansandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback