Sushi och sånt

Om jag skall äta snabbmat så blir det sushi eller en fräsch pizza från seriös äkta italiensk pizzeria som använder sig av färska råvaror. Sushi är ju hur gott som helst. Senast i går kväll åt jag en låda sushi från vårt lokala ställe här i vårt hood. Jag och Malle njöt av varsin box. Emmis valde pizza. Jag åt upp kanterna från hennes pizza eftersom jag inte blev mätt på min sushibox. Måste beställa fler bitar nästa gång. Herr E har aldrig träffat en tjej som äter så mycket som jag. Han tror att jag har mask i magen eftersom jag inte går upp i vikt. Det låter ju typ väldigt äckligt.

Emmis: - Men vart försvinner allt?

Jag: - Jaf matar maskarna. Och de blir glada!

Sjuk konversation. Att tala om att mata sina maskar i magen. Jag har väl hög förbränning helt enkelt. Inte så att jag äter en massa sunkmat heller. Mets nyttig mat. Och lite kakor i bland.


Lovely - antingen lever man för att äta eller äter för att leva

Kommentarer
Postat av: carro

Åå vad gott det låter, bara älskar sushi och äkta italiensk pizza med mozarella ost. Ha en trevlig dag!

Postat av: Helena

Ojojoj.. vad jag längtar tills jag kan
äta sushi ..får
ju inte göra det
nu .. så det e bara o vara snäll o äta
"vanlig" mat
Ha de..

2008-05-18 @ 16:57:57
URL: http://QueenHulda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback