Pannkakor i Vinterviken

Vare gång det är fint väder och jag är ledig så hänger jag ut i Vinterviken. Skulle typ kunna bo där. I går hängde Ange och jag hela dagen där på varsin filt och njöt av solen. Perfekt ställe att hänga på en vanlig söndag. Och vi tog oss ett besök i cafét så klart. Där blev det pannkakor och kaffe. Ni vet såna där hemlagade pannkakor, riktigt frasiga och goda med grädde och sylt. Såna som man själv inte riktigt lyckas med hemma i köket. Antingen blir de degiga eller brända. Lättare med ungnspannkaka. Inte en så nyttig rätt men mycket smarrig och god. Ska lätt göra ett besök snart igen. 


Lovely - lite barnslig mat skadar inte

Kommentarer
Postat av: Ange

hör av dig när du är där så kommer jag dit på direkten!

2008-05-27 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback