make-up för katter

Säga vad man vill om Charlotte Perelli men jag tycker att hon är en snygg tjej i sina bästa karriärsår. det jag däremot inte kan begripa alls är hennes kattliknande sminkning som hon envisas med att ha på alla bilder. Det spelar ingen roll i fall det är ett foto från när hon står på scen eller ett familjefoto med de två sönerna. Hon får faktiskt ta och lägga ner nu. Med den hemska sminkningen alltså. För den är ju verkligen inte till hennes fördel. Det är för mycket, det är för slampigt , det är för drag-queenigt. Allt på en gång liksom. Jag fattar ingenting. Tycker att hon påminner om Richard Engfors och det är ju inget fel på honom men han klär ju ut sig till kvinna men är man. Och det är skillnanden. Charlotte är kvinna men klär ut sig till transa. Typ. Jag har aldrig sett Charlotte utan smink men jag är övertygad om att hon ser desto bättre ut då. Det kan ju inte bli värre än med hela kattsminket. Mna ser inte ens hennes ögon. Nej, Charlotte jag tycker det är dags att du satsar på en vacker och naturlig make-up nu.


Lovely - man kan va vacker utan spackel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback