Lite uppdaterande shopping

Har nu införskaffat en svart lite längre klänning med en massa stora färgsprakande blommor på. Den gjorde succé i lördags då jag använde den görsta gången. Fick flera komplimanger för den. Och det är ju trevligt! Den har lite 70-tals stil och passar både till vardag och fest. Med andra ord mycket användbar. Sedan blev det lite bäbiskläder till diverse vänners små knoddar. Ja, inte till mig själv så klart. Det är så kul att shoppa bäbiskläder och tillbehör. Jag förstår verkligen de mammor som shoppar mer till sina barn än till sig själva. Det finns ju så mycket sött och gulligt! Nu är det dags för att bege sig ut på jakt efter lite fina överdelar. Till mig alltså. Har verkligen brist på trevliga sommartoppar. Varje år ställer jag mig samma fråga: Vad hade jag på mig förra sommaren? Och svaret blir alltid: Ja, jag vet inte. För det verkar liksom aldrig finnas något användbart i gaderoben när sommaren väl infinner sig. Dags för lite mera shopping helt enkelt. 


Lovely - ständigt gaderobsuppdaterare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback