Kallt, kallare, kallast

Vd händer? Nyss stekte jag i bikini. Nu fryser jag konstant och vill typ ta fram vinterjackan igen. Helt galet. I detta land får man verkligen ta tillvara de få soliga dagarna som existerar om året. De som mödar sig att dyka upp. Inte är de många. Man kommer ju typ i håg de få stackarna. Att det kan pendla 15 grader mellan två dagar är ju sinnessjukt. Jag vill inte! När jag bodde i Spanien så va det regnperiod i cirka två veckor men sedan kom solen och stannade i flera månader. Då kunde man verkligen njuta. Skulle inte ha något emot ett sådant klimat fast här i Sverige. Hade passat mig utmärkt. Nu går var och varannan människa runt med huvudvärk och andra krämpor mest hela tiden. Måste ju bero på dessa ständiga väderomslag. Och hur kul är det att blogga om vädret? Inte så kul egentligen. men ändå gör jag det. För att det påverkar mig och vädret är något jag tänker mycket på.


Lovely - vill ha värme och sol nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback