I morgon är det julafton

Imorgon kommer det in fett med pengar på kontot igen. Det är löning. Det är julafton. Det är shoppingdags:) Jag har inte shoppat på två hela månader förrutom en top för 149:- men den räknas inte. Det var nämligen ett billigt impulsköp som jag använt en endaste gång och som antagligen kommer att få hänga i garderoben för all framtid. Den är jättefin och sitter bra så länge jag inte rör mig för mycket. Då glider nämligen toppen av från axlarna och det blir så besvärligt. Men visst, ska jag utöva en stillastittande aktivitet en dag så kan jag ju använda den. Den är väldigt grön. Men en snygg grön färg. Jag tänkte ju att det skulle var fint med lite färg i garderoben med tanke på årstiden och visst den lyser upp när jag öppnar garderobsdörren men eftersom jag inte använder den så gör den ju ingen nytta på mig. Nu är det alla fall dags att uppdatera garderoben på riktigt den här månaden. Ska ut och kika i helgen och se om jag hittar något. Är sugen på några klänningar och kjolar. Det är både bekvämt och snyggt.


Lovely - dags för shoppingtur

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag läser till civilingenjör i samhällsteknik med inriktning mot bygg. Hoppas du får en bra dag och lycka till med shoppandet imorgon.

Postat av: Anonym

Ah vad kul att shoppa! Längtar jag verkligen efter. är sa trött pa att ga omkring i mammakläder...
kram Annika

2008-05-22 @ 12:21:21
Postat av: A-L

Hallå! En grön topp, det låter som något för mig..!

2008-05-22 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback