Helg, helg, helg

Ska ta mig en sväng till Bonnebro i helgen. Jag är bjuden på lilla Alvas dop som skall hållas tillsammans med hennes lilla kusin. Ett dubbeldop helt enkelt. Eller kusindop. Så kan det ju vara dags att visa upp sig i bygden också med tanke på att jag inte varit där sedan jul. och det var ju ett tag sedan, nästan fem månader. Antagligen är det mesta sig likt. Brukar inte ha hänt så väldans mycket nytt. Tess ska snart få en bebbe. Det är ju så klart en stor förändring. Tess blir mamma. Fantastiskt! Men eftersom bebben fortfarande är kvar i magen så får jag inte se den i helgen. Det blir väl en liten tripp i slutet av sommaren också.

Så i dag ska jag åka tåg och jag hoppas verkligen inte att det blir sommarhetta i kupén. Det är verkligen jobbigt att sitta och svettas på ett varmt tåg med en massa okända människor tätt inpå sig. Speciellt de som inte duschat och använt deo. En del har ju ingen vett och etikett i den publika sfären. Nåväl, jag hoppas på det bästa. ELLE damp ner i brevlådan i går lagom till min lilla resa så då har jag något att läsa. Min mp3-spelare är laddad med nya sköna låtar så det kommer att gå galant för mig at avskärma mig mot resten av världen.


Lovely - åka tåg är helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback