Fredag typ hela tiden

Ja så är det då fredag igen. Veckorna bara går och nu är det ny månad också. Jag gnäller absolut inte eftersom vi går mot varmare tider. Det får gärna bli sommar och semester snart för min del. Det är ju fantastiskt. Skulle behöva lite långledigt. Det skulle sitta fint. Nu har jag en lång ledig helg framför mig utan en endaste plan. Mycket bra. Kanske blir en aw i dag, det var faktiskt ett tag sedan. Annars har inte mycket hänt. Valborg firades med en hemmakväll med Herr E, sushi och film. Tanken var att från början gå och se en brasa i närheten men eftersom det regnade och var allmänt trist och tråkigt väder så hoppade vi det. Inte ställer jag mig och fryser i regnet för att titta på en eld bara för att det ska va så. Nej, inte direkt. Sushin var prima som alltid och filmen bra så kvällen blev lyckad. Ändå.


Lovely - great med obokad helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback