Alla vider (vidriga)

Det finns ju som bekant otroligt många vidirga människor i denna värld. Och så har vi morfarn/pappan i Österrike som hamnar i en egen kategori. Han påstår att han inte är ett monster. Ja, det är klart att han tycker att han är normal utifrån sina ramar. Annars skulle han ju inte ha hållt sin egen dotter fången i 24 år. Så klart. Och gjort henne gravid en massa gånger. Monstret, som jag vill kalla honom, verkar inte ha problem med att producera barn med tanke på att han sammanlagt har 14 stycken. Sjukt! Sedan finns det en del människor som så gärna vill ha ett litet barn men tyvärr inte kan få något. Naturen kan verkligen förundra gång på gång. Konstigt att dessa incestbarn ens lever. De borde ju vara totalt vanskapta. Det har varit så mycket i media den sista tiden kring pedofiler och incestuösa män så man blir ju alldeles matt. Egentligen vill jag inte läsa om skiten för jag mår så dåligt av det. Men samtidigt vill jag veta. Så jag läser lite grann. Och mår verkligen dåligt. Vad är det för fel på alla dessa män? Har dom inte fått någon kärlek så att de måste agera på detta sätt för att ta kontakt? Sjuka är de alla fall. 


Lovely - superäcklad av dessa vider till män   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback