Snart back on track

I dag känner jag mig ganska ok. Herr E va här i går och vi köpte sushi (mums!) och slöade i soffan. Han hade också med sig ett gäng filmer så i dag har jag haft att göra med att titta på dom. Herr E är så rar och snäll. Han är världens bästa man! I morgon ska jag ta mig till jobbet. Längtar efter att få träffa folk och att se något annat än min lyas väggar och hörn. Tog en sväng till solariet för att känna efter hur det var att röra sig i relativt snabbt tempo och det gick bra. Nu har jag solat i 13 minuter och använt en brun-utan-sol-servett för att se lite fräsch ut imorgon då jag ska visa mig bland folk. Nu är jag rikigt peppad på att jobba! Ska välja kläder och hänga fram i hallen och gå och lägga mig tidigt så att jag är riktigt utvilad i morgon. Konstigt, jag känner mig nästan nervös för att gå till jobbet igen. But why? Det är ju gamla goda jobbet, inget nytt precis. Grattis Malle till att du blivit moster till lilla Ella! Moster Malle, det klingar fint:)


Lovely - nästan helt frisk och kry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback