Shoppingsugen

Det har kommit in så mycket snyggt! Jag vill ha allt och anser mig även behöva allt. Den kombinationen kanske inte är så bra för plånboken men känns bra fär sinnet. Det sjätte sinnet som en del av oss kvinnor och kanske några män också har: shoppingsinnet. Jag anser att det är något som forskarna borde ägna lite tid åt. Upptäckten av att det existerar kanske skulle få oss människor att tänka till. Att man har rätt till shopping. Det kanske inte räddar världen eller det kanske inte alltid är så sunt. Men det är ju så vansinnigt trevligt att ägna sig åt. Nu till våren känns garderoben lite allmänt trist och behöver piggas upp med ett och annat. Lite färg, lite nytt. Lite av varje. Nice!
Jag är så less på att vandra runt i instängda stövlar. Mina fötter vill ha lite luft i ett par läckra pumps. Har dock inga roliga i skosamlingen. Det får helt enkelt bli ett av de inköp som behövs för vårlooken.

Lovely - sugen på vårshopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback