Shopelishop

Fyndade ett par svarta stövletter i lördags. De passade perfekt i butiken. Ok, kanske något trånga på höger fot men säljaren sa att de skulle töjsa sig eftersom det är skinn vilket man går ut. Det vet jag sedan tidigare att det funkar så. Men nu är jag lite bekymrad över att de kanske är lite för små ändå. Kanske skulle jag ta den större storleken. Jag har använt dem så det är försent att byta. Jag får helt enkelt försöka töja ut dem eller så. Kanske syrran som har mindre fötter än jag töja dem i helgen när hon kommer och hälsar på? Hon får helt enkelt gå omkring i dem så att det används och expanderar. Jag hade dem i lördagskväll för första gången. Jag och Herr E va på middag hos hans kompis med sambo och jag hade stövletterna den lilla biten mellan min lght och bilen och mellan bilen och deras hus. När vi åkte hem tog jag av dem i bilen och foten nästan svullnade upp. Typiskt mej! Varför inte prova ordentligt? Nu står de i hallen och har blött tidningspapper i sig. Jag hoppas att expanderar. verkligen. För de är snygga och sexiga och passar till våren. Då jag ska gå på en shoppingtur i stan med vårsolen gassande på mitt ansikte.


Lovely- ägare till nätta men ack så läckra nya stövletter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback