Nyfiken

Jag är verkligen så nyfiken av mig. Nu när jag är med pojkvän så är det så spännande att höra om ens singelvänner och deras bravader. Jag själv har ju inget särskilt smaskigt att tillföra på tjejträffarna så det blir desto roligare att höra om vad andra haft för sig. Om kompisarnas dejter, vad de gjorde, hur killen va, om han tog notan, om de skall ses igen. Sådana saker som för mig nu känns så långt borta. Man vänjer sig snabbt vid att ha pojkvän. Och det är en underbar känsla. Jag vill inte byta bort Herr E mot någon dejt i världen.
Jag anser att det är bra att vara nyfiken. Då tar man ju reda på en massa saker. Det är väl inte mera än rätt att vara frågvis. Eller? Ska ringa Emmis nu och fråga hur hennes dejt va i går. En dejt på självaste påskafton. En påskdejt. Så trevligt.


Lovely - alltid lika nyfiken 


Kommentarer
Postat av: Helena

Du vi e två som e lika nyfikna då...
för e man inte det så får ju aldrig reda
på ngt
eller hur...

2008-03-23 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback