Lovely är tillbaka

Denna gång har jag en riktigt bra ursäkt till att jag inte har bloggat på ett tag. Svaret är en bortopererad blindtarm. Komiskt nog handlade det senaste inlägget om en härlig uppfriskande morgonpromenad. Nu är jag glad om jag orkar ta mig ut ur min bostad. Ska strax ge mig ut på en minipromenad i snigelfart. Doktorn har sagt att det är viktigt att röra på sig efteråt så snart man kan. Jag följer doktorns råd och tog mig en en sväng till Konsum i går. Försökte att inte vara i vägen för alla stressade människor och höll mig efter väggen för att inte någon skulle råka knuffa till på min ömma mage som numer pryds av tre små läkande hål. Lovade mig själv att aldrig mera klaga på att folk tar tid på sig eller står i vägen eller går sakta. För nu har jag fått prova på hur det känns att vara en sådan person. Och det är minsann inte kul. 


Lovely - invalid just nu  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback