Fett uttråkad

Jag har nu kollat klart på hela SaTC-boxen. Började gråta till sista avsnittet. Blev verkligen rörd trots att jag sett det tidigare och mycket väl visste vad som skulle hända. Nu finns inget att se på TV. Ingen bra film och inget program i repris. Inget! Bara trista såpor och amerikanska talkshows. Detta är inte kul alls. Har mejlat lite, styrdt upp en tjejmiddag nästa vecka och lite av varje. Tiden går lååångsamt. Nästan inte frammåt. Har läst mina favoritbloggar och nyheter, sökt på resor till sommaren och surfat runt på allt möjligt. Ska försöka få Herr E att komma över med ett gäng filmer. Han har ju så många. Skönt att jag inte har feber ändå. Det är ju sjukt jobbigt. Att ha ont i halsen och känna sig allmänt risig räcker långt för mej.


Lovely - uttråkad men ändå ganska glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback