Den bästa dagen i månaden

Nu är den så här igen då : dagen då man har bra med pengar igen och kan unna sig ett och annat innen kassan på nytt sinar. Dock har jag inte shoppat något alls i dag. Jag är liksom inte riktigt sugen. Ja, först var jag supersugen på nya vårkläder och skor men sedan vintern plötsligt kom till oss känns det ju inte lika aktuellt längre. Visst, våren kanske kommer snart men när då kan man ju undra. Det enda jag shoppat i dag är mat på ICA. För mig som shopoholic är det inte fy skamm eftersom jag gillar all typ av shopping. Det blev en enkel men smarrig middag bestående av färsk fylld pasta (kronärtskocka) med pesto, stekt hallomi och bröd. Herr E blev nöjd och jag också. Enkelt men så gott. En middag på fem minuter. Herr E ska sponsra mig med ett par nya stövlar. Vi ska snart ut på shopping å hans vägnar men jag kommer att få min beskärda del i och med stövlarna. HURRA!! Vilken pojkvän jag har. Herr E är helt enkelt bäst.


Lovely - glad på den bästa av dagar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback