Att se något från den ljusa sidan

Visst, det är tråkigt att vara hemma å va sjuk och missa vad som händer på jobbet. Dock försöker jag se det från den ljusa sidan. Jag kan njuta av TV4:s nyhetsmorgon så länge jag önskar. Jag kan titta på TV mitt på dagen. Jag kan chatta med yttre världen via MSN. Jag kan titta på film som jag inte ofta hinner annars och jag kan surfa på nätet och passa på att lära mig något nytt. Jag får se min isoleringsperiod i hemmet som något positivt helt enkelt. Och det kommer att bli desto roligare att gå till jobbet när jag väl är frisk eftersom jag spenderat en massa ensamtid hemma och längtar efter att få se folk igen.


Lovely - positiv brud

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

krya på dig :D

Postat av: Anonym

Hej kära vän! Hoppas du mår bättre idag. Vi ses när du är frisk! Kram Ange

2008-03-05 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback