Å Internet mitt Internet

Nu äntligen är min kära uppkoppling igång igen och jag kan åter leva ett normalt liv. Det känns stabilt. Jasg har kontakt meed den yttre världen och jag kan åter surfa, blogga, söka information, läsa nyheter och chatta på MSN. Fantastiskt! Man kan också söka efter resor. Jag och Herr E har planer på en playaresa till sommaren. Sol, bad, åka vespa och äta god mat i solnedgången. Fantastiskt! Ska bara få ut semester och hitta en resa först. Snart sitter jag bakom honom på en vespa i Grekland, solbränd och fräsch med håret virvlandes runt ansiktet. Tänk så romantiskt och avkopplande. Åka på utflykt och lata sig på stranden. Kan inte drömma bättre än så här. Kan behövas med tanke på snön utanför mitt fönster. Den är tillbaka. Men allt har sin charm. Och det bästa av allt denna morgon är att internet åter är i funktion i min bostad. Fantastiskt.


Lovely - åter i bloggeriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback