Thin flyttar hit

Snart är det dags för min kära vän Thin att anlända med sitt flyttlass till Den Kungliga Huvudstaden. Det är inte en dag förtidigt. Nu har hon på bara en veckas tid hittat både lya och jobb. Hur bra som helst! Hon har varit på g att lämna Bonnebro ett tag nu. Så nu ska det ske. Den stora flytten. Snart har alla mina vänner från födelsestaden konverterat till min stad. Av dem som kommer att flytta alltså. Några kommer ju så klart att bo kvar. de som redan etablerat sig med sambo/man och hus och barn. Men de andra. De är nu fåräknande. Det vill säga att jag väntar nu enbart på fröken S. Hon kommer antagligen nästa år. Det hoppas jag verkligen. Thin, du är välkommen!


Lovely - saknar Thin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback