Sol i sinnet

Min första semestervecka började ju med en del regn och därav sura miner från mitt håll. Nu har det äntligen blivit bättre och väderguden verkar ha hört min bön om mycket sol och en klarblå himmel. Kunde faktiskt spendera en del tid stekandes i parken både fredag och lördag. Fantastiskt! Jag njuter av varje sekund i solen. Då kan jag drömma mig bort och tro att jag ligger på en vacker playa full av vit sand och blickar över ett hav med exotiska palmer runt omkring. Men en grön gräsmatta och svajande träd runt om och en bra solstol är heller inga större fel. Det funkar. Eftersom jag snart får se havet. Bara några timmar kvar. Alldeles bakom hörnet väntar solsemestern.


Lovely - det finns inget bättre än att lyssna till havets brus och somna in till en siesta

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godmorgon, sovit gott?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback