Semestertider

Börjar så smått att vänja mig vid att vara ledig och bara glida runt hela dagarna. Inledde semestern med en storstädning eftersom det ändå va förtaskigt väder. Känndes som en bra start på veckan. Sedan har det mest varit trevligt. Hänga runt med vänner och ta det lugnt och shoppa, fika och ta en drink och snacka en hel massa. Har faktiskt börjat packa lite. Nu är jag en resvan människa som inte packar i förtid men eftersom jag varit lite rastlös och dessutom är mycket ivrig att få komma iväg så har jag tjuvstartat lite. Det är ju så roligt att packa och känna att man är på g till resmålet. Det ska bli hur kul som helst! Kan liksom inte bli fel. Det spelar ingen roll i fall det regnar där då kan vi hänga ut på museum och sitta på en tapasbar och smutta på cava och ändå känna att det är semester. Nemas problemas.


Lovely - njuter av semestern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback