SATC-feber

Äntligen har jag sett filmen!! Bättre sent än aldrig eller...På grund av att premiären var på en så konstig dag som efter midsommar då jag fortfarande behann mig på landet så blev det inte av att jag såg den bland de första. Sedan har det varit svårt att få till en dag men nu äntligen gick allt enligt planerna. Jag och Lindis såg den i fredags och blev mycket nöjda båda två. Jag som inte gråter till filmer höll på att bryta ut i en syndaflod av tårar vid ett flertal tillfällen. Och jag vill leva i New York, jag vill ha Carries gaderob och jag vill skriva böcker. Jag vill, jag vill, jag vill! Men, men. Jag bor i Sveriges största stad, jag har en stor garderob även om jag inte så ofta tror det själv och jag skriver en blogg så det får väl räcka just nu. Jag ska lätt se filmen igen! Efterår gick vi till en bar och drack cosmos. Det va mycket gott men kändes väldigt 2003. Det va ju då jag hade min storhetstid vad det gäller den drinken. En trevlig kväll med en underbar väninna. Mycket mera än så kan man ju faktiskt inte begära.


Lovely - ett stort Carrie-fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback