Pojkar små

När Jen och jag var ute i fredags på en aw på Imperiet så invaderades stället av neandertalare. Eller så kan vi kalla dem män/små pojkar/töntar eller liknande. Allt efter tycke och smak helt enkelt. Det beror på hur känslig man är som kvinna och hur mycket energi  man känner för att lägga ner på ett gäng med dåligt uppförande.
Secnario: Jag och min väninna Jen sitter på en trevlig uteservering med helt normala människor som precis som vi vill ta något att förtära och dricka efter arbetsdagens slut. Vi får ett bra bord, vi blir inte störda av någon eller några runt omkring för alla är vuxna männiksor som kan bete sig bland andra vuxna och stör ingen. Så kommer ett gäng grabbar in på stället och tar så klart bordet bakom oss. Och så är det i gång......Det ska pratas högre och högre, det ska skrytas om diverse saker och det ska överröstas så att alla på stället har svårt at undgå dessa individer som skrålar i ett hörn. De beställer in helrör med groggvirke till ungefär som att det skulle vara något speciellt. Det är bara i Sverige som folk gör det för att skryta. I Europas övriga storstäder som London och Paris för att ge exempel där är det vanligt och inget som någon bryr sig om. Det är ju dessutom ett billigare alternativ att göra så än att var och en ska beställa sin egen drink. Nåväl, grabbarna börjar gå igenom de tjejer de på sista tiden påstår sig ha haft intimt umgänge med. Det är kommentarer om dessa tjejer till höger och vänster så man blir mållös. Nu hör jag inte längre vad Jen säger eftersom de gapar så högt och inte kan använda normal samtalston. Jag sitter närmast dem och hör allt. Det är helt otroligt. Jag trodde inte att grabbar i den åldern satt och gapade så högt om sitt mest intima privatliv så att typ alla på hela söder kan höra deras historier. Det är verkligen pinsamt och det är patetiskt. Små osäkra pojkar i en mans kropp. Det går inte i hop. Och det var ju inget att skryta om heller. Om hur den ena hade tjocka lår och den andra var norra Europas fulaste etc. Och så fortsatte det tills vi tröttnade och gick därifrån och lade in våra pengar i en annan lugn och skön bar i stället. 


Lovely - diggar verkligen inte neandertalare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback