Ny härlig leksak

Jag har skaffat mig en ny leksak nämligen en sprillans färsk mobil. Efter två timmar inne på en av Telenors butiker blev allt klart med vad jag skulle ha för märke, modell och abonnemang för närmaste framtiden. En mycket kunnig och rolig säljare hjälpte mig och trots andra i butiken fick jag hållas med mitt babbel. Jag har ju som bekant fortfarande semester och inte vidare värst mycket att ta mig för om dagarna. Eftersom alla mina härliga vänner antingen befinner sig på resande fot eller på sina respektive arbetsplatser så är jag lite ensam om dagarna. Detta gör mig less eftersom jag är en rastlös själ som mest vill umgås i flock mest hela tiden. Därför blev jag lycklig över att någon ville förbarma sig över mig och tjata lite i ett par timmar. Fick en jättesöt mobilväska med på köpet. 





                                          



En rosa så klart. Mycket tjusig! Så nu ommer min fina nya mobil att förbli blank och fin utan repor. Like it! På kvällen blev det middag hemma hos Jempa. Alltid god mat och alltid lika trevligt sällskap. Hon kan sitt kök, Jempa.  


Lovely - mobilägarinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback