Något riktigt äckligt

Var ute på min pw och allt var frid och fröjd. Upptäckte tyvärr att på trottoaren låg det en död råtta. den var helt uppfläkt och tarmarna ringalde utanför djurkroppen. jag som är mycket tålig och tex inte har något problem med spindlar tycker däremot att råttor är det mest vidriga djuret i världen. Jag blev illamående av denna syn och kände hur frukosten nästan var på g upp i halsen igen. Huhhhh!!! Det är äckligt att se en råtta komma springandes men att se den död och blodig är så mycket värre. Ok, nu har jag skrivit av mig om detta och försöker att tänka på annat. Som tur är kan jag ta en annan väg och kommer så att göra den närmsta veckan i hopp om att någon tar bort det döda djuret.


Lovely - råttfobi it is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback