Knappast

Det finns ju en härlig film från 80-talet som heter "Vi hade alla fall tur med vädret". Den är helt underbart rolig och sjuk. Jag och min syrra har sett den typ alldeles för många gånger så VHS bandet till slut gick sönder. Det va innan DVDn:s tid. Dette är ju inte ett uttryck som jag kan använda nu under just min semester tyvärr. Jag har det mycket bra men inget bra väder. De i filmen har det tvärtom därav dess titel. Vad händer med vädret i detta land? Ska man behöva emigrera till sydligare breddgrader för att få bo i ett normalt klimat...Jag blir snart galen! Jag vill ha sol och värme inte regn och åska och regn igen. Knappst bra väder. Men tur att jag har roligt ändå. Sommaren har börjat mycket bra och jag är på g.


Lovely - jag har alla fall roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback