Hemma i Sverigeland

Efter en mycket lyckad semester e jag åter på plats framför min lap i min älskade lght. Jag skriver älskade för att jag helt enkelt är kär i min lya och har varit det sedan jag var på visningen för mer än två år sedan. Här bor jag. Här trivs jag. Borta bra men hemma bäst är ett mycket träffande uttryck enligt mig. Jag använder det flitigt. För hur bra och lyckad en resa än blir så är det alltid skänt att komma hem till sitt igen. I alla fall för ett tag. Min egen säng och mitt badrum. Däremot är det väldigt tyst och lite ensamt. Eller snarare ovant att vara ensam efter att ha spenderat dygnets alla timmar under en vecka tillsammans med två vänner. Kylspåpet ekar tomt. Dags att fylla på lite proviant.  


Lovely - på plats igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback