Bonnebro

Kära återbesök, middag, frukost, fika, utgång, förfest, slappa framför TV:n, regn, regn igen, bussfärd, fick skjuts av pappa, familjemiddag. Ja, det blev det gamla vanliga. Luncher med vänner och häng med familjen. Lika trevligt och mysigt som vanligt. tänkte först släpa med träningskläderna för att köra några rundor med min hurtiga mor. Tur att jag inte gjorde det med tanke på hur stor plats de tar i resväskan och hur mycket det regnade. I stället fyllde jag packningen med ett gäng kläder som aldrig blev använda eftersom jag mest gled runt i en av mina systrars mysbyxor i familjevillan. Hängde där det första dygnet och bara hade det skönt. Sedan visade ag upp mig i civilisationen under helgen. Åkte buss hem. Blev bjuden på sprit av en bonne i flanellskjorta. Tackads så klart nej. Trodde han på allvar att jag skulle vara sugen på en klunk renat på en måndag eftermiddag? Tydligen.


Lovely - hemma igen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback